Salı, Haziran 1

Giriş - tanıtım şeysi

Merhabalar. 27 yaşında bir oyun manyağı olarak, bu blogu oluşturmaya karar vermemde en büyük etken, ilkokul zamanlarımda oyunlarımı yazdığım bir defteri hatırlamam oldu. Oyunun kaç disket olduğunu, türünün ne olduğunu, nasıl olduğunu özenle yazardım bu deftere. Bundan da büyük keyif alırdım. Biraz (!) geç de olsa, aynı şeyi bir blog ortamında sürdürme fikri heyecan verici oldu. Arkadaşlarımın da verdiği gazla bu işe girişiyorum evet.
Yeni oyunlar hakkında tanıtım yazılarının dışında, efsaneleşmiş oyunlardan da bahsederek bol bol nostalji yapmayı planlıyorum. Bilgisayar/konsol oyunlarına “çocuk işi” gibi bakmayan, “bu yaşa gelmiş hâlâ oyun oynuyor” diye düşünmeyen, oyun oynamanın büyülü dünyasını tanıyan ve bilen insanlara, yani oyun oynayan insanlara yönelik bir blog bu. Umarım keyif alırsınız.

4 yorum:

Pm dedi ki...

Güzel olmuş devamını getirmeni dilerim. Zevkle okuyoruz.

Jack dedi ki...

planescape torment, mass effect, fallout, system shock 2 yanında braid, machinarium ve portal gibi oyunları da burada senin yorumundan okumak keyifli olurdu. umarım bir gün denk geliriz :)

Arman dedi ki...

Artık blog'un kullanılmadığını düşünmeye başlamışken geri dönüş yaptığını görmek güzel.

kerevizli kedi dedi ki...

Arman, teşekkür ederim :) Uzun zamandır el sürmemiştim evet, devamı gelecek umuyorum. :)